29 Ocak 2017 Pazar

Bir zamanlar efsanevi 3D TV öldü!

Yüzme havuzu, elektronik sektörü, tüketiciler ve sonuç tamamen bu cihazları satmak için, "zamanından önce" çöp yığınına döner çalışır yeni bir teknoloji olarak reddeder.

Harika bir örnek: 3D TV resmen öldü. Şimdi daha büyük TV 3D TV üreticisi yapar.

İki TELEVİZYON Üreticisi LG ve Sony 3D TV işlevselliği bu yıl oğlumu kurtardığın, 3D film ve TV programı yeni ayarlar yapmazlar gösterir. LG ve Sony, Vizio, keskin ve diğer TV yapımcıları, 3D teknolojisi takip ederek TCK dahil olmak üzere, ürün kaldırdı.


Big box office 2010 başarı ilk 3 boyutlu 'avatar kısa bir süre sonra rekor kırdı, tüm TV şirketleri 3D teknolojisi, mühendislik ve pazarlama potansiyel yatırım yapmaya başladı. Ama LG Ürün Müdürü, yedi yıl sonra göre, ve asla evde kullanmak için bir TV seçerken evrensel 3D özelliği kabul edilmiştir, satın alma bir faktör değildi.

Şimdi TV endüstrisi, alıcılar 4K TV'ler, HDR, Smart TV yükseltmek için teşvik ve özellikleri üzerinde duruluyor. Ürün geliştirme Grubu göre, 2012 yılında, bütün parayı harcadın TV, 3D TV %3 oluşur.

Bugün, sektöründe 3D TV gibi özellikler artırılmış gerçeklik, sanal gerçeklik ve giyilebilir teknoloji çekici özellikleri arasında kullanılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder